Please log in

Registration Forgot password






Honda CTX & NC
Comment
Előző oldal
Daty (msg) 2759 Dec. 5, 2019, 3:39 p.m.   reply to: 2757 x
Akinek van, esküszik rá.
     Reply to this


rimen (msg) 2758 Dec. 5, 2019, 6:09 a.m.   reply to: 2756 x
Mint írtam,igen újan vettem 6 évet szolgált nálam
     Reply to this


Ullyses (msg) 2757 Dec. 4, 2019, 9:04 p.m.   reply to: 2754 x
épp a hétvégén szereltem fel... kiváncsi vagyok hogy és hány km-ig működik, és persze fog e egyáltalán.
     Reply to this


Lacipapa15 (msg) 2756 Dec. 4, 2019, 3:03 p.m.   reply to: 2755 x
BMW - d volt?
     Reply to this


rimen (msg) 2755 Dec. 4, 2019, 1:59 p.m.   reply to: 2754 x
Nekem meg szöghajtást csapágyztatni nem volt kedvem ,potom 200 ezerért.
     Reply to this


Daty (msg) 2754 Dec. 4, 2019, 1:23 p.m.   reply to: 2752 x
Az Intruderem nekem is kardános volt, és arról ültem át a láncos 1250-es Banditra.
De mint írtam, nincs kedvem olajozgatni.
Semmilyen formában.
Még automata láncolajozóval sincs kedvem bíbelődni.
     Reply to this


Daty (msg) 2753 Dec. 4, 2019, 1:20 p.m.   reply to: 2752 x
Persze, biztos nekem sem okozna, de egész egyszerűen nincs hozzá kedvem.:-)
     Reply to this


rimen (msg) 2752 Dec. 4, 2019, 12:12 p.m.   reply to: 2747 x
Én 6 év(70ezerKm) kardános motor után ültem át láncosra,de ezidáig nem jelentett semmi problémát a lánckenés.
     Reply to this


Daty (msg) 2751 Dec. 3, 2019, 4:59 p.m.   reply to: 2749 x
Üdv Palibá!

Örülök, hogy benéztél, annak még jobban, hogy 68 évesen még motorozol!:-)

Üdv!
     Reply to this


Daty (msg) 2750 Dec. 3, 2019, 4:50 p.m.   reply to: 2748 x
Erre nincs annyira alacsonyított ülés, hogy nekem elég alacsony lenne.:-(
     Reply to this


palibá (msg) 2749 Dec. 2, 2019, 6:48 a.m.   x
régen jártam itt, honda nc 700 sa motorral. most ismét többször visszanézek. közben 68 éves lettem de a motor még mindig ott vár a garázsban már várom a tavaszt nagyon. üdv nektek
     Reply to this


H.Andràs (msg) 2748 Dec. 1, 2019, 9:19 p.m.   reply to: 2747 x
Mondjuk a BMW mindìg gondolt erre. Csak nem occon. Nert ugye van akacsonyìtott ülés is, meg több modellnèk akacsony futómű
     Reply to this


Daty (msg) 2747 Dec. 1, 2019, 5:36 p.m.   reply to: 2746 x
Olvastam, de sajnos nekem az esélytelen.
Alig ütöm a 170-et, nekem ez toronymagas.
A 3.988.000 Ft-os alapár is magasabb mint az F800 GT-é volt.
Nem beszélve arról, hogy a szíjhajtás után eszem ágában sincs még egyszer láncosra "visszaváltani".
Azt nagy hibának tartom a gyártóktól, hogy a csak a "divat" után mennek, és nem gondolnak arra, hogy az alacsonyabb motorozni vágyókat ezzel szinte elzárják egyes típusoktól.
Aztán vagy megelégszik valami hasonlóval, vagy egyensúlyozgat egy magas motoron, míg el nem esik vele.
     Reply to this


vlevi (msg) 2746 Dec. 1, 2019, 4:57 p.m.   reply to: 2745 x
"az F800 GT gyártását is beszüntették"

De lesz F900xR.
https://onroad.hu/2019/11/08/dupla-bemutatkozo-bmw-f900r-es-f900xr/

Most a túraenduro, allrounder, crossover, és hasonló a divat.
     Reply to this


Daty (msg) 2745 Nov. 30, 2019, 7:20 p.m.   reply to: 2744 x
Szerintem annyira nem írtam rossz véleményt róla, csak 3 negatívumot emeltem ki.
Sajnos 2019-ben az F800 GT gyártását is beszüntették, de ettől függetlenül erre nem tudok negatívumot írni.:-)

De egyet elárulok.
A kérdést azért dobtam be, hogy kicsit feléledjen a fórum!:-DD

Ha már azok nem törődnek vele, akiknek Ilyen vasaik vannak, legalább írjon valaki, akinek ilyen volt.:-)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2744 Nov. 29, 2019, 7:50 p.m.   reply to: 2743 x
Csodálkozom csak, mert eléggé rossz véleményt írtál a CTX-ről, így nem értem miért érdekel, ha jó a BMW-d... a BMW F 800 GT-t gyártják még?
     Reply to this


Daty (msg) 2743 Nov. 29, 2019, 7:29 p.m.   reply to: 2742 x
Ügyesen csűröd-csavarod a szót!:-)
Átfogalmazom.
A magyarországi kínálatban 2019-ben miért nincsenek már ott?:-)
Az, hogy külföldön 2018-ban még árulták, annyira nem érdekel.
Hogy miért érdekel?
Mert volt benne jó.
Érdekel a sorsa.

Hogy a BMW?
Hát... na az még megvan, és azt hiszem, meg is marad.:-)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2742 Nov. 29, 2019, 6:15 p.m.   reply to: 2741 x
Bizonyára rossz helyen keresed. De miért keresed? Nem jó a BMW??? Nahát? Viszont itt megtalálod, gyönyörködhetsz benne, -szép piros és ha van elég zséd újonnan meg is veheted!:
https://powersports.honda.com/street/touring/ctx700
     Reply to this


Daty (msg) 2741 Nov. 28, 2019, 8:32 p.m.   x
Vajon miért nem találom már a Honda kínálatában a CTX 700D-t?
     Reply to this


forgacslaci (msg) 2740 Nov. 12, 2019, 6:06 p.m.   reply to: 2739 x

     Reply to this


Daty (msg) 2739 Nov. 11, 2019, 5:42 p.m.   reply to: 2738 x
Helyes!
Ki kell próbálni mindent!:-DD
     Reply to this


forgacslaci (msg) 2738 Nov. 11, 2019, 4:58 p.m.   reply to: 2737 x
Miért ne?
     Reply to this


Daty (msg) 2736 Nov. 5, 2019, 12:15 p.m.   reply to: 2735 x
A CTX 700D-vel nekem sem volt semmi bajom, pedig hajtottam, de...
Régebben leírtam, mikkel nem tudtam kibékülni rajta, mint pl alacsony volt, lassú, stb...
     Reply to this


forgacslaci (msg) 2735 Nov. 4, 2019, 9:42 p.m.   reply to: 2734 x
Köszönöm!
Egyébként az Integrával soha semmi gond nem volt,pedig meglehetősen sok km-t futott a teljesítő képessége felső határán.
     Reply to this


Daty (msg) 2734 Nov. 4, 2019, 9:27 p.m.   reply to: 2733 x
Gratulálok!
A kilométerekhez is, meg az új vashoz is!
Ez már kicsit komolyabb lesz!:-DD
     Reply to this


forgacslaci (msg) 2733 Nov. 4, 2019, 8:54 p.m.   x
Több mint 50.000 km-t mentem az NC-700 D-vel. Egyik legkedvesebb motorom volt. Tavaly építkeztem meg minden más bajom is volt ezért eladtam.Azt hittem lehet motorozás nélkül élni. Ismét nem jött be. Jövő héten jön haza az új Tracer 900. Remélem hasonlóan sok balesetmentes km-t töltünk együtt.
     Reply to this


Daty (msg) 2732 Oct. 25, 2019, 9:43 a.m.   reply to: 2731 x
Örülök neki, hogy találtál márka, és típus társakat!:-)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2731 Oct. 23, 2019, 11:01 p.m.   x
...szval erről a motorról van szó :)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2728 Oct. 23, 2019, 10:42 p.m.   x
Felhoztam a fórumot, mert ma 2 motorossal is találkoztamakikat érdekelt a CTX700. Úgy tűnik kis igény is felmerült némi további infó erejéig e kevéssé látogatott fórumra, ezértjavaslom az érdeklődőknek hogy itt nézelődjetek és biztos találtok válaszokat felmerülő kérdéseitekre. Ha visszalapoztok, e topik segít eldönteni, hogy akarjátok- e... Én 4 év1hó óta hajtom és a mai nap a 30.800km-t is elhagytam. Fogyasztása 110-130km/h hajtással 3,7 lit alatti, ha 150-160km/h a sebesség akkor ~4,3 is lehet. A példa kedviért: a mai napi "hartás-hajtás" mellett 3,6-ra kerekedett az utam fogyasztása. (250km -> 9lit - - - a tank:12,5literes)
Az első - hátsó gumit 29.000km-nél cseréltem a gyárit METZELER Roadtec Z8 Interact gumikra cseréltem, úgy tűnik működnek.
(megjegyzem volt a gumikban "némi" kanyarvadászat is, 2x Transzalpina és a Transzfogaras, ezért csak ennyi.)
     Reply to this


Daty (msg) 2726 July 20, 2019, 4:46 p.m.   x
:-)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2725 July 14, 2019, 3:18 p.m.   x
F.
     Reply to this


Daty (msg) 2724 July 8, 2019, 2:53 p.m.   reply to: 2722 x
Rosszul nekem sem viselkedett soha, és a fogyasztása is olyan volt, mint a Tiédé!:-)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2722 July 8, 2019, 9:53 a.m.   x
f.

...és ha már felhozom leírom h nagyon jól viselte magát a gép a Transzalpina - Transzfogaras túrán. Ha hiszed ha nem 9lityit tankoltam 310km -en.(rompetrolnál)
     Reply to this


Daty (msg) 2721 June 26, 2019, 7:48 a.m.   reply to: 2720 x
Errefelé is elég szűk a motoros baráti kör, ritkán tudunk együtt gurulni.
Szerencsére feleségem legalább annyira szeret motorozni - még akkor s, ha "csak" hátul ül - mint én, és így legtöbbet ketten megyünk.
Meg így, hogy öcsém megvette a DL-t, vele is tudok néha gurulni.
Most 46.500 van a BMW-ben, mire hazaérünk az Olaszoktól, meglesz az 50.000 km.:-)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2720 June 24, 2019, 9:57 p.m.   reply to: 2719 x
ja... de mihez képest? a VASEDÉNYHEZ? :) mer akko jó :))) Alig haladtam meg a 26e km-t... neked már 2évesen ennyid volt majdnem, ha jól emlékszem. Lassan vége a szezonnak és alig mentem vmit... sajnos nincs egy jó csapat, és már itt sem verődnek össze a motorosok. Egy-egy régióból vannak itt srácok, de ahhoz h együttmotorozzunk kicsike az esély mert már ahhoz h találkozzunk min 150km-t kell menni + a karika, aztán haza.... és a legrosszabb az egyedüli oda-visszaút.
     Reply to this


Daty (msg) 2719 June 24, 2019, 3:44 p.m.   reply to: 2718 x
Szerintem ez elég jó!:-)

Gratulálok!
     Reply to this


Ullyses (msg) 2718 June 23, 2019, 9:49 p.m.   x
Szia, megvan.... sajna ebben a sz@r időben nem " ízlik" a motorozás így csak lassan jönnek a km-ek.... de tegnap szombaton tettem egy 260- as karikát... egy hete meg Szerbiába is eljutottam ...
     Reply to this


Daty (msg) 2717 June 23, 2019, 10:16 a.m.   x
Na hozzuk fel ezt is egy kicsit...
Uly?
Hogy van a gép?
     Reply to this


Ullyses (msg) 2716 Oct. 4, 2018, 10:23 p.m.   reply to: 2713 x
naccerű! és mit szeretsz benne? :)
     Reply to this


Daty (msg) 2715 Oct. 1, 2018, 7:58 p.m.   reply to: 2713 x
Karcsitól vetted ott helyben?:-))
     Reply to this


Vanka (msg) 2713 Oct. 1, 2018, 7:12 p.m.   reply to: 2712 x
Hali !
Márciustól használok 1 NC750SD-t
(nagy megelégedéssel)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2712 Sept. 25, 2018, 9:58 p.m.   x
van új NC-s..., esetleg CTX-es itt a fórumon?
     Reply to this


Flenegen (msg) 2711 Sept. 9, 2018, 10:37 p.m.   reply to: 2710 x
De ha a GS és Advenure modellt egyben nézde akkor megint a GS nyert...
     Reply to this


Sander67 (msg) 2710 Sept. 9, 2018, 12:52 p.m.   reply to: 2700 x
Csak érdekességként ha esetleg nem olvastad volna. http://onroad.hu/2018/09/07/meglepetes-tobb-honda-x-adv-fogyott-mint-bmw-r1200gs/
     Reply to this


lendvai (msg) 2709 Sept. 9, 2018, 11:55 a.m.   reply to: 2708 x
Nincs azzal semmi gond, csak ne higgy el nekik mindent. :-)
Ez esetben megkövetlek, a lentieket visszavonva. :-)
     Reply to this


Daty (msg) 2708 Sept. 9, 2018, 11:33 a.m.   reply to: 2705 x
Mint Csanyinak is írtam, tisztában vagyok a helyzettel, és csak a "piár dumát" írtam le, amit a szalonban előadtak...
     Reply to this


Daty (msg) 2707 Sept. 9, 2018, 11:32 a.m.   reply to: 2704 x
Természetesen ez számomra is nyilvánvaló, hogy az egyik autó, a másik motor, tehát ugyan olyan nem lehet.
Én csak azt írtam le, amit a szalonban mondtak.
Ennyi.
     Reply to this


lendvai (msg) 2706 Sept. 9, 2018, 12:06 a.m.   x
Második Honda Jazz dolgozik a családban, én szervizelem, de ha megfeszülök sem tudom a váltóját az NC-ébe képzelni. :-) A fele blokk se megy, de lehet a szegényes képzelőerőm az oka. :-)
     Reply to this


lendvai (msg) 2705 Sept. 9, 2018, 12:03 a.m.   reply to: 2703 x
Honda Jazz autó váltó meg az NC motorkerékpár váltó, micsoda szakértő, Istenem, micsoda szakértő. :-)
     Reply to this


csanyi (msg) 2704 Sept. 6, 2018, 10:37 a.m.   reply to: 2703 x
Hallottam ilyesféle "érdekességet" más gépeknél is, hogy ennek meg annak az autónak a fél megfelelője, de ha szétbontod bármelyiket is kiderül, hogy közük sincs egymáshoz, ez egy motor az meg egy autó. Én inkább olyantól érdeklődnék akinek valóban elment ennyit a váltó hiba nélkül mert egy szakszervizes "szerelő" ilyen kijelentéseiben sajna nem tudok bízni. Ettől a váltótól csak a szerelés költsége miatt tartok mert egy simának az árát be tudom lőni ha gondom akad, de ezt még saccolni sem tudom.
     Reply to this


Daty (msg) 2703 Sept. 6, 2018, 9:50 a.m.   reply to: 2702 x
Ha jól tudom - a szalonban is ezt mondták - ezek a 700-as motorok lényegében "felezett" Honda Jazz motorok, és 150.000 km futásteljesítményt jósolnak neki, épp, mint az autókban.
És Honda Jazz-t bőven találsz 100.000 km felett váltó hiba nélkül.
     Reply to this


csanyi (msg) 2702 Sept. 6, 2018, 9:09 a.m.   x
Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy ha valaki már elment ilyen váltóval 80-100000km-t volt-e valami baja?
     Reply to this


Daty (msg) 2701 Sept. 6, 2018, 8:18 a.m.   reply to: 2697 x
Szerintem nincs baj a feelingjével.
Ha nagyon "motort" akarsz érezni, beállítod sport fokozatra, és eszedbe sem jut, hogy ez egy robogó.
Jól írta Uly, ki kell próbálni, mert ezt így leírva nehéz elképzelni/elhinni.
Pedig így van.
     Reply to this


Flenegen (msg) 2700 Sept. 5, 2018, 10:29 p.m.   reply to: 2699 x
Néhány napja célirányosan a modell tesztjeit olvasom, emiatt merült fel bennem jónéhány kérdés. Egy kompromisszum motor az bizonyos. Egy koncepció az NC700 D / S / X változat. Csak mondegyik egy kicsit más. Az alacsony fogyasztás, a jó front burkolat és az automata kivitel a robogó irányába hajtja. A 17-es első és hátsó kerék inkább motoros emiatt nincs nagy bukótartó, de mégis van. Vázgeometria, súlypont st.. Na ez az ami miatt érdekel. Ja és a honda azt mondja hogy ez robogó. Ki vagyok én hogy ezt megkérdőjelezzem:)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2699 Sept. 4, 2018, 10:24 p.m.   reply to: 2697 x
....attól hogy automata miért lenne robogó? Ha így értelmeznénk az automata váltós autókat is , akkor egy automata BMW meg Velorex!
Nemde?
Ki kell próbálni oszt lehet szeretni vagy nem szeretni.
     Reply to this


csanyi (msg) 2698 Sept. 3, 2018, 12:18 p.m.   reply to: 2697 x
Mint lejjebb írtam pár napot voltunk az alpokban egy sima váltós 750X-el és meglepően jónak találtam és ezért lennék én is kíváncsi a dct-re, de maga a motor az ha nem száguldozni akar az ember akkor elég lehet.
     Reply to this


Flenegen (msg) 2697 Sept. 3, 2018, 11:52 a.m.   reply to: 2696 x
Egy DCT váltónak műszaki oldalról sok baja nem lehet, inkább a motor / robogó közötti átmenet érdekelne, hogy mennyire mororos a feeling annak ellenére hogy robogó.
     Reply to this


csanyi (msg) 2696 Sept. 3, 2018, 10:57 a.m.   reply to: 2695 x
Az automatára én is kíváncsi lennék, hogy hosszabb távon van-e valami baja?
     Reply to this


Flenegen (msg) 2695 Sept. 3, 2018, 10:09 a.m.   x
Honda NC700 D Interga modellel milyenek a tapasztalatok?
     Reply to this


Ullyses (msg) 2694 Aug. 29, 2018, 9:19 p.m.   reply to: 2693 x
...hát ezért drága! a jót meg kell fizetni! :)
     Reply to this


csanyi (msg) 2693 Aug. 20, 2018, 7:38 p.m.   x
Jó ez a gép....viszont a 750X elég drága még használtan is.
     Reply to this


csanyi (msg) 2692 Aug. 19, 2018, 8:35 a.m.   x
Kezdem megkedvelni ezt a gépet, tegnap míg kiértünk az alpokaljára egész jó volt vele most főleg, hogy a váltó is jobb lett, hogy a belevaló olaj került bele no meg a fogyasztás, az egy vicc, csak vigyorgok mikor fizetek.:) Gondolom ma a magasabb vidékeken is jó lesz.
     Reply to this


csanyi (msg) 2691 Aug. 17, 2018, 4:18 p.m.   reply to: 2688 x
Szerelgetek olykor és autónál láttam ( kispolák) nyakig öntöttet és azt azzal hozták, hogy olajcsere után beállt a motor.:)
     Reply to this


csanyi (msg) 2690 Aug. 17, 2018, 3:31 p.m.   reply to: 2688 x
Mem érted, nem zárt a blokk ha meg valami csoda foytán sikerül a betöltőnyílás fölé tölteni a hengertalpig akkor nem fordul át a motor az miatt amit írsz, de a lényeg, annyit nem lehet beletölteni csak ha oldalra fektetem a gépet.:)
     Reply to this


rimen (msg) 2689 Aug. 17, 2018, 1:01 p.m.   x
A motoromba az előírt 4liter olajjal mindig magasabb lesz az olajszini mint amennyit a nívó kérne. Higgyétek el 1 max 2dl plussz olaj semilyen gondot nem fog okozni,legalább is nekem a 110 000Km alatt nem okozott.
     Reply to this


Ullyses (msg) 2688 Aug. 17, 2018, 12:52 p.m.   reply to: 2684 x
Arra lennék kiváncsi ha teletöltöd olajjal,a kartergáz hogy fér el? Sehogy. Következmény:megnő a nyomás aztán vhol megjelenik az olaj... mivel nem összenyomható.... aztán lehet takarítani a blokkot. De ezen nem érdemes vitatkozni, meg kell kérdezni egy szerelőt aki már látott ilyet, és bizlonyára elmeséli milyen következményekkel járt, ügyfele zsebére...
     Reply to this


vlevi (msg) 2686 Aug. 16, 2018, 4:28 p.m.   reply to: 2683 x
Egy folyadéknál a nyomásnak és a térfogatának semmi köze egymáshoz, mivel a folyadék összenyomhatatlan.
A motorolaj egyébként is egy elég nagy "lavórban" van, a blokk alján, az olajteknőben, fölötte a főtengely, hajtókar, dugattyúk, valamint levegő.
Az olajnyomás csak attól függ, hogy a szivattyú mekkora nyomással bírja felnyomni az olajat. Eltekintve attól, hogy a szivattyú vacakol, mi csak kétféle nyomásértéket látunk, a jót, és a nullát, amikor világít a piros lámpa.
     Reply to this


Daty (msg) 2685 Aug. 16, 2018, 9:42 a.m.   reply to: 2683 x
Jól írja Csanyi, ez nem zárt rendszer.
Tehát a Totalcaros is jól írta.

A Tiéd is jó lenne, ha zárt rendszerről lenne szó!:-)
     Reply to this


csanyi (msg) 2684 Aug. 16, 2018, 7:06 a.m.   reply to: 2683 x
Hmmm......a blokk nem zárt, a kartergázt a légszűrőbe visszavezetve csak egy durva szűrő van éa az nem zárja el így ha nimca benne annyi olaj ami eléri a hengerek alját addig menni fog éegfeljebb a légszűrőt telefröcsköli olajjal így a kuktaelmélet jó csak nem a járműveknél. Ha zárt lenne akkor a kartergáztól hamar megállna, de legalábbia a tömítéseket kinyomná.
     Reply to this


Ullyses (msg) 2683 Aug. 15, 2018, 10:22 p.m.   reply to: 2681 x
Már bocs, de ez fizika! Ebből jó voltam-vagyok!
Adott térfogatú edényben egy folyadék nyomása a folyadék felmelegítése és térfogatváltozása függenek egymástól, mégpedig a nyomás egyenesen arányosan NŐ! Gondolj csak pl arra, hogy mi lesz ha 1literes kuktában forralsz 1dl vizet, vagy 8dl vizet. mikor lesz nagyobb a nyomás? Nyilván ha nagyobb a mennyiség! Olaj esetében is ez van sőt az olaj is tágul nem csak a gőzei és az olaj sem összenyomható, ezért használják a fékben is. A totalcaros meg valszínű hiányzott a fizikaórán.... :)
     Reply to this


Daty (msg) 2681 Aug. 15, 2018, 8:18 p.m.   reply to: 2680 x
"...de el szeretném oszlatni azt a tévhitet, hogy a magas olajszint magasabbá teszi az olajnyomást. Az olajnyomásnak nincs köze az olajszinthez..."

(Totalcar: Autódoki)
     Reply to this


Ullyses (msg) 2680 Aug. 15, 2018, 7 p.m.   reply to: 2671 x
úgy kell ahogy a leírásban olvastad!
Függőbe állítod a gépet -semmi sztenderen - max az oldalsztendert kinyitod h magadra ne húzd. Kicsit izmosító a "gyakorlat" mert fél kézzel tartod a kormányt , fél kézzel méred, aztán visszaengeded oldalsztenderre majd ellenőrzöd a skálát. Egyszerűbb ha megkérsz vkit segítsen tartani... :( ez van.
Viszont ha túl van töltve az sem jó, mert nagyobb az olaj nyomás, mint kéne így a szimeringet kinyomhatja stb. stb.
     Reply to this


csanyi (msg) 2679 Aug. 15, 2018, 6:56 p.m.   reply to: 2678 x
Jogos.:)
     Reply to this


Daty (msg) 2678 Aug. 15, 2018, 5:13 p.m.   reply to: 2677 x
Ok, akkor másképp írom.:-)
Nagyon kevés az a motorkerékpár, amelyiknek az olajszintjét nem függőlegesen állva kell mérni!:-)
Én pl még egyel sem találkoztam.:-D

A másik: okozHAT problémát a túltöltés!:-)
     Reply to this


csanyi (msg) 2677 Aug. 15, 2018, 3:53 p.m.   reply to: 2674 x
Nem minden gépnél és itt a manual bizonytalanított el mert nem egyértelmű szerintem amúgy a több olaj nem feltétlenül okoz nagy bajt, nem zárt a rendszer persze ha szelepfedélig töltöm lehet nem forogna át. :)
     Reply to this


Daty (msg) 2676 Aug. 15, 2018, 1:05 p.m.   reply to: 2673 x
Nekem automata váltós CTX volt, így erről nem tudok nyilatkozni.
     Reply to this


Daty (msg) 2675 Aug. 15, 2018, 1:03 p.m.   reply to: 2671 x
Ha függőlegesbe állítva a maximum felett van, akkor szívjál le belőle, mert akár gondot is okozhat!
A minimum és a maximum között félig, esetleg 3/4-ig legyen az olajszint!
     Reply to this


Daty (msg) 2674 Aug. 15, 2018, 1 p.m.   reply to: 2671 x
Az olajszintet minden motoron kerékre állítva - vízszintes talajon - kell ellenőrizni!!!
Sem a közép, sem az oldal sztenderen végzett olajszint ellenőrzés nem ad pontos eredményt!!!
     Reply to this


csanyi (msg) 2673 Aug. 15, 2018, 11:28 a.m.   x
Akinek normál váltós NC-je van annak milyen a váltó, vajpuha vagy kicsit darabos?
     Reply to this


csanyi (msg) 2672 Aug. 15, 2018, 10:22 a.m.   reply to: 2671 x
Persze eddig szervizben cserélték.
     Reply to this


csanyi (msg) 2671 Aug. 15, 2018, 10:21 a.m.   x
Kinek miképp mondták, hogy miképp kell ellenőrizni az olajszintet? Ez van a manual-ban: "helyezze a motorkerékpárt egyenes helyzetbe egy szilárd, egyenletes felületen", na most függőlegesen vagy oldalsztenderen? Most cserélem ezen először az olajat és függőlegesbe állítva nagyon sok olaj volt benne jóval a max szint fölött, oldalra döntve jó volt, sajnos pont ezt nem taglalja a manual.
     Reply to this


Daty (msg) 2670 Aug. 15, 2018, 9:33 a.m.   reply to: 2669 x
Nekem eddig a szíjról semmi rossz tapasztalatom nincs, kivéve, hogy időnként "nyikorog" egy kicsit, de ezzel együtt tudok élni.
Kétségtelen, 40.000 km van benne, és ennek ennyi a csere intervalluma, és nem 50.000 Ft lesz a csere, hanem közel a triplája.
De valamit valamiért...
     Reply to this


csanyi (msg) 2669 Aug. 15, 2018, 9:15 a.m.   reply to: 2666 x
Nekem a másik kettőről vannak inkább rossz tapasztalatom és azokat lényegesen drágább javítani mint időnként láncot cserélni.
     Reply to this


csanyi (msg) 2668 Aug. 15, 2018, 9:13 a.m.   reply to: 2664 x
A srácnak nagy eséllyel azért kellett cserélni mert többnyire rossz időben, esőbem motorozik és víz megette mert amúgy egí ilyen kis teljesítménynél témyleg 30 fölött kéne cserélni.
     Reply to this


Daty (msg) 2667 Aug. 15, 2018, 8:51 a.m.   reply to: 2666 x
Egyetértünk!:-))
     Reply to this


Utalatos (msg) 2666 Aug. 15, 2018, 8:40 a.m.   reply to: 2664 x
Írtam egy csomót a láncról, de kitörlődött. Most nincs kedvem újraírni és dolgozom is, de talán majd egyszer:-)
Az biztos, soha többet nem veszek láncos motort. Csak kardán vagy szíj, mint a HD-knál!!
     Reply to this


Utalatos (msg) 2665 Aug. 15, 2018, 8:10 a.m.   reply to: 2663 x
Az biztos, hogy a LED világítású motorok ( ilyen az én kis Honda robogóm SH 125) led vezérlő egysége egy tégla formájú műgyanta házban van, (megmutatták a szervízben) és ha az hibás, kidobják mindenestől. Ebben igaza van a cikknek. Szerencsére nem volt még vele gond, de az NC kijelzőjénél nem ezzel lehet a gond, mert ott biztos, hogy az LCD ( érdekes, nekem mindig azt mondják, ez még folyadékkristályos) panel bolondul meg a melegtől és a pixelek zavarodnak össze ill. tünnek el.
     Reply to this


Ullyses (msg) 2664 Aug. 14, 2018, 9:20 p.m.   reply to: 2661 x
Nem biztos h a szerelő tehet róla... látod CSSanyi is cserélte 22000km-nél az enyém is kb21-nél adta meg magát... Elképzelhető h míg Uti-Timi finoman "hangolja" a motorját (nem is tudom elképzelni másképp :)) addig lehet én és CSSanyi vadul odahúzunk(pl a pesti forgalomban)... ez biztos h megviseli a láncot és abban is biztos vagyok, hogy függ a lánc élettartama a folyamatosan megtett távtól is, mert az egy egyhuzamban ledarált 500km nem u. az mint ma meg holnap 250+250km... hiszen a felmelegedett lánc hosszabb távon és egy hegyes-völgyes szakaszon jobban nyúlik, mint pl egy egyenes szakaszon egyenletes fordulatok mellett. Vagy nem jól látom? ...és akkor ott van az is h mennyire néztem meg a láncot.... ill mit tettem azért h feszes maradjon? én semmit.
     Reply to this




csanyi (msg) 2662 Aug. 13, 2018, 10:48 a.m.   reply to: 2659 x
Kiderült, hogy már tavaly is csinálta és visszavitte a srác két szervizbe is ahol a csatikat nézegették meg ilyenek és a konklúzió az volt amit Utálatos írt, a meleg. Azért vicc, hogy egy mai gépnek nem tudnak egy műszerfalat üzembiztosra építeni, mi lenne forró vidéken laknánk? Sosem működne?
     Reply to this


Daty (msg) 2661 Aug. 13, 2018, 10:26 a.m.   reply to: 2645 x
Látod Uly, írtam, hogy cseréld le a szerelődet, mert ennyi idő alatt jól beállított lánc nem megy tönkre!
     Reply to this


Utalatos (msg) 2660 Aug. 10, 2018, 5:23 p.m.   reply to: 2658 x
Szia Ullyses.
Nem volt még és a 30.000km-es szervíznél azt mondták, hogy még nem indokolt. Az első fogaskerék kopott egy kicsit, de majd egyszerre cserélik a terv szerint 40.000 km-nél a másikkal és a lánccal. A feszességén állítottak, még bőven lehetett.
Nem bánom, hogy nem kellett most erre is költenem, mert a két motorra csak idén már költöttem majdnem 150.000 forintot a 4200 km-es Olaszországi benzinköltségről, autópálya díjakat nem is számolva.
Most 35.300 km van a motorban, de pillanatokon belül indulok Pestre, megalszom a szüleimnél és reggel megyek tovább Bugacra a Kurultájra.
Számításaim szerint vasárnap estig még 600 km belemegy.
Jó motorozást mindenkinek a hétvégére!
     Reply to this


csanyi (msg) 2659 Aug. 10, 2018, 4:19 p.m.   x
Amivel járok most pár hete cseréltem láncot 24000 körül. Sajnos ma reggel is csinálta egy darabig azt a kontakthibát, de hazafelé jövet nem, a fene tudja mi a baja.
     Reply to this


Ullyses (msg) 2658 Aug. 10, 2018, 12:47 p.m.   reply to: 2653 x
Szia, Timi, lánc cseréd volt már? (km?)
     Reply to this


csanyi (msg) 2657 Aug. 9, 2018, 8:06 p.m.   x
Amúgy jó kis gép ez, ha az ember nem akar visíttatva elváltogatni (azé' kissé hiányzik) és vadul gyorsulni akkor ez pont elég normális crúzoláshoz a fogyasztás pedig tényleg állati.
     Reply to this


csanyi (msg) 2656 Aug. 9, 2018, 8:04 p.m.   reply to: 2654 x
Remélem, hogy tényleg csak ennyi lesz.
     Reply to this


csanyi (msg) 2655 Aug. 9, 2018, 8:03 p.m.   reply to: 2653 x
A próféta szóljon belőled.
     Reply to this


night-rider (msg) 2654 Aug. 9, 2018, 7:50 p.m.   reply to: 2652 x
na akkor ezek kizárva és tényleg a folyadék kristály kijelzővel egésznap a tűzőnapon nem az igazi kint hagyni.. akkor ez lesz tényleg az oka
     Reply to this


Utalatos (msg) 2653 Aug. 9, 2018, 7:22 p.m.   reply to: 2650 x
Volt ilyen problémám. Ha a gyújtáslámpa, index visszajelzők, stb. égnek, akkor nincs nagy baj, egyszerűen a folyadékkristályos kijelző nem bírja a meleget. Ha lehűl a levegő, nagy eséllyel visszatér minden funkció károsodás nélkül. Nekem szerencsére ez a verzió volt, miközben szinte minden szerelő azt mondta: tipusbetegség, sérűlt valamelyik vezeték a kábel korbácsban vagy mi a szöszben, illetve valamelyik érintkezés, csatlakozó kontakt hibás, szakadt, stb. Horror összeg, mert ők nem javitgatnak, méregetnek,egyben cserélnek csak.
De az idő, lehűlő levegő(hőtágúlás-összehúzódás)vagy a mozgatás(erőteljes fékezgetések, rázogatás, vezetékek piszkálgatása időlegesen megoldást jelethet.
Nekem szerencsére tényleg "csak" a brutál meleg bolondította meg a rendszert. Fontos, hogy a folyadékkristály cellái, a panel ne sérűljön, mert akkor csak zavaros és töredékes karakterek jelennek meg!
Nem hiszem, hogy segíteni tudtam, de a jelenséggel sajnos én is szembesűltem már. Nem is hagyom napon a motort, ha tehetem, de útközben elkerülhetetlen.
     Reply to this


csanyi (msg) 2652 Aug. 9, 2018, 5:53 p.m.   reply to: 2651 x
A vej jelöltemé és együtt vettük két és fél éve az én rábeszélésemre, most míg külföldön van pár napig ideadta, hogy használjam erre előjött ez miközben a garancia ugye két év......így nem volt tekerve meg semmi no meg pont nem esett az eső amióta használom melóba járni. :( Azon agyalok, hogy talán mert a napon állt egész nap az zavarhatta meg, de egész héten így volt és csak ma kezdett döglődni.
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések




Member count: 26922